We zijn in Kathmandu!

19 maart 2013 - Nepalganj, Nepal

Namaste,

Zo....genoeg gevlogen en gewacht en in rijen gestaan! We hebben een goede vlucht gehad en in Kathmandu werden we opgewacht door een chauffeur....

De rit naar het hotel was spannend! Wie het hardst rijdt heeft voorrang en alles rijdt kriskras door elkaar! Een drukte van jewelste brommertjes, provisorische taxi's, koeien...echt alles kom je op de weg tegen!

Nu hebben we onze spullen uitgepakt en gaan zo op verkenningstocht....we hebben wel een biertje verdiend! En even kijken wat we gaan eten....

Onze kamer is netjes en we hebben een bed.....het voelt als beton, maar ik denk dat we straks heerlijk slapen.....naast een generator die volgens mij de wijk van stroom moet voorzien!!! Hahahahaha..... De stroom is al een paar keer uitgevallen!

We krijgen nu toch echt dorst, dus tot de volgende keer!

1. Mary van de Stay:
    19 maart 2013
    hardstikke goed dat jullie goed zijn overgekomen en dat de vlucht goed is verlopen. Blij toe dat in ieder geval te horen. Jullie hebben een neus voor spannende dingen dus... wij zijn benieuwd wat we verder nog te horen krijgen.
    we zijn wel benieuwd naar het weer, hier is het inmiddels 25 graden en we liggen heerlijk te bakken in de tuin.
    Drink, eetse en slaap lekker!

dikke kus pa en ma
    pootje van Falco en Miemke
  2. Kim:
    He gesus en zwaggo.....

Fijn dat jullie vlucht goed is verlopen.....en een chauffeur nog wel....
    Hoop dat jullie een beetje lekker eten daar! Trouwens.....ik had wel powerpoint op mijn laptop hahahah en Lucas heeft een goed voor zijn presentatie!
    Nou heel veel plezier de komende dagen met raften en zo.

Dikke kus van ons!
  3. Judith:
    19 maart 2013
    Hai allebei, fijn dat de reis goed is gegaan! En dat biertje, dat vind ik ook best een goed idee! Dus proost en tot schrijfs en X van ons allemaal
  4. Dionne:
    20 maart 2013
    Super leuk dat het goed gaat! Super veel plezier verder, en hoop snel weer een verhaaltje van jullie te lezen xx Dionne
  5. Dionne:
    20 maart 2013
    super om te horen dat het goed gaat! Echt heel veel plezier verder nog en hoop dat er snel weer een verhaaltje op komt xxxx Dionne
  6. Peter Backers:
    20 maart 2013
    Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad en een biertje is er wel verdient.
    Groetjes, Robin en Peter.